вторник, 27 юни 2017 г.

С НОКТИ И ДУМИ

Драскам с нокти и думи по миналото,
но само отвън и само отгоре. 
Да заровя нокти, черупката да надигна -
не съм готова за тази болка.
Да погледна в тъмното,
в голата истина да нагазя,
да падна в капана – на дъното му,
по стените му да се плъзгам и пак да лазя,
да посегна към единствено коренище,
стърчащо за помощ сякаш от нищото,
а от него да лумнат бодливи въжетата
на моите грешки и твоите грешки
и да ме оплетат цялата, и да ме стегнат
дъх да не мога да си поема...
Не съм готова и драскам с думи -
само отвън и само отгоре.
И даже това ми е още трудно,
но обещавам да се преборя.

ПЪТЕПИСИТЕ НА ДУШАТА МИ
Надя Костова

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Представена публикация

Въпреки, че първият ден от Новата година е просто следващият ден от календара, ние сме го натоварили с важната задача рязко да разграничи дв...