петък, 23 септември 2016 г.

ЕСЕННО ПОЧИСТВАНЕ



Правя есенно почистване.

Изхвърлям - старателно- всяка мисъл за "приятели", за които се оказах вредна, когато не бях щастлива.

Избърсвам - старателно - всяко ъгълче от полепналото съжаление за миналото.

Измивам - старателно - огледалата, за да виждам истината зад всяко свое отражение.

Смесвам музика, стихове, сълзи и смях (колкото поема) и с тази смес - старателно - полирам до блясък сетивата си.

И започвам на чисто.


ПЪТЕПИСИТЕ НА ДУШАТА МИ
Надя Костова

5 коментара:

  1. Чудесна рецепта. Всесезонна. Никакво заесеняване обаче.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Слушам и ще се старая! Ама аз обожавам есента - истински - и не ме е страх от нея.

      Изтриване
  2. Есенно пречистване :) Пожелавам ти успех и не се притеснявай, че ще се освободи много място - ще го запълниш с по-стойностни неща :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Queen B! Вече започвам да дишам! Наистина се чудя как живях толкова време без "кислород"!!!

      Изтриване
  3. И аз я обожавам, когато й дойде времето:)

    ОтговорИзтриване

Представена публикация

Въпреки, че първият ден от Новата година е просто следващият ден от календара, ние сме го натоварили с важната задача рязко да разграничи дв...