петък, 10 март 2017 г.

ГРЕШКАТА #2

За теб бях готова да спра да летя –
защото разбрах, че всеки мой полет преди теб
е бил за да открия къде ме очакваш.
А вече не бързах за никъде.

За теб бях готова за спра песента си
и само да слушам твоята – онемяла.
Защото разбрах, че всичко, което съм пяла,
е било само за да ме чуеш отнякъде някак си.
А вече не зовях никого.

За теб бях готова да спра да рисувам с думи -
защото разбрах, че с тях съм рисувала карта,
която да носиш до сърцето си, докато ме търсиш.
А вече се чувствах намерена.

Сега съм с криле, отвикнали да летят,
със струни, отвикнали да трептят
и с думи, отвикнали да рисуват.

Но ти си търсел точно това,
което престанах да бъда,
за да бъда твоя.

ПЪТЕПИСИТЕ НА ДУШАТА МИ
Надя Костова

Photo: Pixabay

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Представена публикация

Въпреки, че първият ден от Новата година е просто следващият ден от календара, ние сме го натоварили с важната задача рязко да разграничи дв...