сряда, 30 ноември 2016 г.

ВСЪЩНОСТ ЗНАЕШ ЛИ?

За добро го направи. За добро си отиде.
Уж да литна без тежест в сърцето,
а до кост ме разкъса, оголи ми жилите
и с любов ми оряза крилете.
Уж да имам усмивка от тук до небето,
а заключи устата ми жадна.
После хвърли във някаква бездна ключето -
и когато го търся, пропадам.
Уж да има за мен непомръкващо щастие,
а си взе светлината и пламъка.
Не просветвам. Не трепвам. Напълно угаснах.
И сърцето ми стана на камък.
Ако знаех къде си, сега бих дотичала,
бих събрала кураж да те питам -
без упрек,
без надежда,
без горчиво в очите -
всъщност знаеш ли как се обича?


ПЪТЕПИСИТЕ НА ДУШАТА МИ


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Представена публикация

Въпреки, че първият ден от Новата година е просто следващият ден от календара, ние сме го натоварили с важната задача рязко да разграничи дв...