събота, 4 февруари 2017 г.

ОТКРОВЕНА ДО НЕПРИЛИЧНОСТ

Откровена съм до неприличност.

Свалила съм всички усмивки-гримаси –  
до идването на истинските.

Чакам ги (не)търпеливо – 
обичах да се усмихвам. 
Някой ден ще се случи.


Изтрила съм всичкия грим – 
всички белези са ми видими.

Наблюдавам ги, как се срамуват, 
когато ги гледам.

Някой ден сами ще изчезнат.



Позволила съм на сълзите си 
да текат когато си искат.

Понякога се объркват от свободата си 
и се крият.

Някой ден ще са от щастие.



Вече мога да съм небрежна. 
Раменете ми голи – отлетя ми шалът. 
Обувките ми протрити – 
прокъса ги дългото ми завръщане.

Ноктите – изпочупени – 
от вкопчване в камъчета по пътя. 
Косата ми рошава – 
от слънце, дъжд и виелици.


Такава съм – откровена до неприличност. 
Но едва сега започвам

да се обичам.



ПЪТЕПИСИТЕ НА ДУШАТА МИ

Надя Костова

Photo: Pixabay

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Представена публикация

Въпреки, че първият ден от Новата година е просто следващият ден от календара, ние сме го натоварили с важната задача рязко да разграничи дв...