сряда, 21 септември 2016 г.

РАЗМЕЧТАХ СЕ. СПИРАМ.



Ако знаех какъв земен ад ще се окаже онова, за което денонощно благодарях, мислейки си, че е най-голямата ми земна награда...
Ако знаех какви пропасти ще зейнат помежду ни точно, когато си мислех, че сме станали перфектното цяло...
Ако знаех как ще се сгромоляса любовта ми - безсмислена и ненужна – точно когато я науча да не поставя условия...
Ако знаех, че трябва да си останеш копнеж, за да оцелея...
Ако само знаех...

Обаче не знаех.
И ако все пак знаех тогава това, дето знам сега - пак щях да направя първата крачка.
Но със затворени очи. И щях да изглеждам толкова обречена, че Вселената би загубила интерес към мен и тогава може би ...

Размечтах се.
Спирам.
В сегашното съм.

ПЪТЕПИСИТЕ НА ДУШАТА МИ
Надя Костова

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Представена публикация

Въпреки, че първият ден от Новата година е просто следващият ден от календара, ние сме го натоварили с важната задача рязко да разграничи дв...