сряда, 18 януари 2017 г.

СТО ЖИВОТА

Залива ме 
усещането да съм с теб...
Да з
нам че сме щастливи и без минало,
да знам, че е за кратко, но завинаги,
ч
е много бързаме да се обичаме,
защото малко време сме откраднали.
Че много даваме, защото много имаме -
а е отрова любовта недадена.
И
уж сме във света, но сме невидими -
в блаженството за миг да сме единствени.
А хората наоколо просветват -
да не забравим как да се завърнем.
Но аз не искам още да се връщам
.
И ти не искаш - нищо че си мъдър
И нищо че ми казваше:

Не може един живот за ден да преживееш.
През дните с теб живях по сто живота
.
И сто живота страшно те обичах...

Залива ме.
Не искам да изплувам.

ПЪТЕПИСИТЕ НА ДУШАТА МИ
Надя Костова

2 коментара:

Представена публикация

Въпреки, че първият ден от Новата година е просто следващият ден от календара, ние сме го натоварили с важната задача рязко да разграничи дв...