събота, 28 януари 2017 г.

ТОЧНО В ТОЗИ МИГ

Помниш, нали? 

Чуваш дъха ми толкова ясно, 

че чак спираш да дишаш.

Усещаш стъпките ми зад своите – толкова истински,
че ти се иска да спреш, да се обърнеш, наклонил глава,
и да ме изчакаш.

Когато погледнеш в огледалото, виждаш как докосвам лицето ти
и дори понякога посягаш да хванеш ръката ми,
и да я притиснеш, за да ме задържиш още малко.

Когато прочетеш хубав стих, ти се приисква да ми го кажеш
и да гледаш как думите ме разтърсват.

Когато чуеш хубава музика неволно започваш да я пееш за мен –
и се подсмихваш, защото и двамата знаем, че пееш фалшиво,
но и двамата обичаме ти да пееш.

Когато заспиваш, малко преди съвсем да потънеш в съня,
усещаш парфюма ми, приисква ти се да го прегърнеш,
преди да прошепнеш „Лека нощ“
и за миг се заслушваш за отговор...

Точно в този миг
се проклинаш,
че помниш.

ПЪТЕПИСИТЕ НА ДУШАТА МИ
Надя Костова

Photo: Pixabay

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Представена публикация

Въпреки, че първият ден от Новата година е просто следващият ден от календара, ние сме го натоварили с важната задача рязко да разграничи дв...