понеделник, 30 януари 2017 г.

НОЩЕМ ПАК...



Ден след ден изчегъртвам 
от малкия храм на душата си
и
последните щрихи, с които
бях изрисувала крехките му стени.
На всяка стена беше ти.
И боли, но не спирам...

Пробвах просто с невиждане,
н
о те виждах дори,
к
огато не гледах навътре.
Пробвах с измиване,
със напиване,
с яростно търкане,
дори с подобие на обичане.

Понякога ми се струваше,
че избледняваш.

Празнувах уплашено, 
пиех - от собствените си сълзи -
наздравица за сбогуване.
Но после открих, че просто
си се пропил по-дълбоко.

Пробвах с писане –
д
а изтечеш през пръстите ми,
д
а те затворя в думи
и
никога повече да не те чета.
Но открих, че те знам наизуст,
к
ато първо стихче от детството,
к
оето не се забравя.

Накрая
реших -
ще изчегъртам с нокти
и невидимото дори
.
Ти кървиш - аз не спирам –
всеки ден, още щом се пробудя...

Но знаеш ли, изтощена открих,
че н
ощем пак те рисувам.

ПЪТЕПИСИТЕ НА ДУШАТА МИ
Надя Костова

Photo: Franziska Dimitrova

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Представена публикация

Въпреки, че първият ден от Новата година е просто следващият ден от календара, ние сме го натоварили с важната задача рязко да разграничи дв...