четвъртък, 5 януари 2017 г.

ТОЛКОВА ДАЛЕЧЕ

Толкова си далече, че не мога да видя очите ти.
Но не това е страшното, а че не мога да си ги спомня.
Ровя с нокти из спомените – всичките са с приведени клепачи -
сякаш ще отронят сълза. Но нищо не отронват.
Пресъхнали са.
Толкова си далече, че не мога да стигна ръцете ти.
Но не това е страшното, а че не мога да си ги спомня.
Затварям очи – да отключа всички твои докосвания -
да ми взривят всяка капчица кръв. Но е тихо.
Изстинали са.
 Толкова си далече, че не чувам гласа на душата ти.
Но не това е страшното, а че не мога да си го спомня.
Свивам се на кълбо, събирам сили да чуя шепота й.
Но се е превила с гръб към мен – знам че е стиснала устни.
Онемяла е.
 Толкова си далече, че забравям какво е усещането
да знам че вървиш към мен.
Но не това е страшното,
а че не помня обичането.
Угаснала съм.

ПЪТЕПИСИТЕ НА ДУШАТА МИ
Надя Костова

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Представена публикация

Въпреки, че първият ден от Новата година е просто следващият ден от календара, ние сме го натоварили с важната задача рязко да разграничи дв...