петък, 27 януари 2017 г.

ПРОУМЯВАМ БЕЗКРАЯ

За деня неизвестен, в който все пак ще тръгна
на пътуване ново и в посока далечна,
към места, от които няма път за завръщане,
към вселени, с които все към тебе ще гледаме...
За тогава да знаеш, че следи ти оставям –
ясни, ярки, горещи – да намериш къде съм.
Ще те чака огнище и уютно ухание –
като в нашите пролети, като в нашите есени.
Щом отдъхнеш от пътя, ще погледнеш в очите ми.
Ще усмихнеш сълзите ми, ще ми вземеш ръцете.
Ще отпиеш от мен, облекчен, че съм истинска
и щастлив, че сме вечни.
Само... моля те нещо –
ако пръв ти заминеш,
остави ми адреса.

ПЪТЕПИСИТЕ НА ДУШАТА МИ
Надя Костова

Photo: Pixabay

1 коментар:

Представена публикация

Въпреки, че първият ден от Новата година е просто следващият ден от календара, ние сме го натоварили с важната задача рязко да разграничи дв...