понеделник, 9 януари 2017 г.

НЕОЧАКВАНЕ

Помня всеки скандал
и всяко бурно сдобряване
от последната среща,
от последното заедно.
Ти си пиел от мен
свойте глътки последни.
Аз си казвах, че пиеш
като жаден в пустиня.
Ти си знаел, че вече
ни е свършвало времето.
Аз си казвах, че тръпнеш
от това, че ме имаш.
Ти си знаел, че утре
просто няма да дойде.
А пък аз ти повтарях,
че докрай ще съм твоя.
Ти си пишел с очите си
писмо за сбогуване.
А пък аз го четях
като лудост на влюбен.
В тишината след тебе
дълго чаках, учудена.
Дълго писах писма,
а писмата се губеха...
После някак разбрах.
И душата ми млъкна.
Аз не чакам,
но тя
все поглежда
към пътя. 

ПЪТЕПИСИТЕ НА ДУШАТА МИ
Надя Костова

3 коментара:

Представена публикация

Въпреки, че първият ден от Новата година е просто следващият ден от календара, ние сме го натоварили с важната задача рязко да разграничи дв...