събота, 23 януари 2021 г.

ПРИИСКА МИ СЕ

Прииска ми се

да мога да пътувам назад към нещата,
които не знаех колко скъпоценни ще се окажат днес.
Да мога да задържа себе си в онези мигове
и онези мигове в себе си.
Бих ги прегръщала дълго
и не бих ги пуснала да отлетят,
защото ще знам,
че един ден ще се окажат неповторими.
Бих помолила хората от тези мигове
за прошка,
задето някога съм приемала
времето си с тях за досада
и съм мечтала за нещо си друго,
което така и не съм знаела какво е...
Дойдоха и си отидоха много други неща –
все не намирах каквото търся,
а то е било защото вече съм го имала.


ПЪТЕПИСИТЕ НА ДУШАТА МИ

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Представена публикация

Въпреки, че първият ден от Новата година е просто следващият ден от календара, ние сме го натоварили с важната задача рязко да разграничи дв...