неделя, 2 януари 2022 г.

БЪРЗАМ

Живея живота си, без да знам нищо за него, нито за след него. Уча се в движение и често ме късат на изпитите. Но успях да науча, че трябва да сгъстя настоящето. Да побера в него цялата обич, на която съм способна. Да кажа всяко “обичам те”, което избликва от сърцето ми. Да кажа на любимите си хора колко са ми скъпоценни и колко благословена се чувствам от земната си среща с тях. Да направя всяко възможно добро, та дори и невъзможното. Да свърша всичко, което ми е по силите, та дори и непосилното. Да запиша каквото съм прозряла, защото бързо се забравя…

Много задачи за един кратък миг, но ако отложа, може и да закъснея.
Затова бързам.
И (ви) обичам.

ПЪТЕПИСИТЕ НА ДУШАТА МИ

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Представена публикация

Въпреки, че първият ден от Новата година е просто следващият ден от календара, ние сме го натоварили с важната задача рязко да разграничи дв...