вторник, 18 октомври 2016 г.

НАМЕРИХ СЕ

Край себе си бях дълго трупала 
сегашни неща за бъдещето - все неотложни,
усмивки - защитни или
воюващи - но хубави,
победи и загуби - дребни. За спомен.

И само една любов – троха, ако се загубя.
Веднъж - и аз не знам как е възможно -
се погледнах отвън. Обаче ме нямаше.
Вкопчих се в любовта - огромна по спомени.
Да ме вдигне - да надникна отгоре. И паднах.
Натроших се, но някак успях да стана.
С нокти срутих стените. Разчистих. Намерих се.
Дълго събирах и подреждах останките.
И сега за из път имам само себе си.

ПЪТЕПИСИТЕ НА ДУШАТА МИ
Надя Костова

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Представена публикация

Въпреки, че първият ден от Новата година е просто следващият ден от календара, ние сме го натоварили с важната задача рязко да разграничи дв...