вторник, 11 октомври 2016 г.

КАК ДА ЗНАМ


Как да знам грешка ли беше,
че не тичах след теб, докато те стигна,
че не виках след теб, докато ме чуеш,
че не спях на прага, докато ме пуснеш,
че не търсех очите ти, докато ме видиш,
че не те докосвах,  докато ме усетиш.
Че не дойдох, когато не ме викаше
и не останах, когато не ме искаше,
за да ти дам, каквото не очакваше.

Как да знам?
Не разбрах какво пише в очите ти –
Ти просто не ме погледна.
А и аз не надникнах.

ПЪТЕПИСИТЕ НА ДУШАТА МИ
Надя Костова

2 коментара:

  1. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не зная какво сте искали да ми кажете, защото коментарът е изтрит. 😃

      Изтриване

Представена публикация

Въпреки, че първият ден от Новата година е просто следващият ден от календара, ние сме го натоварили с важната задача рязко да разграничи дв...