понеделник, 3 октомври 2016 г.

ЗАЩО ПРОСТО НЕ МИ ПРОСТИШ?


Защо имам чувството, че ти изневерявам, 
когато се усмихвам на някой друг,
който се усмихва на мен? 


Че късам на парченца нас,
когато приемам парченце от плахо щастие,
предложено ми от някой друг.


Че изтривам цветовете на нашите снимки,
заставайки за снимка
до рамото на някой друг.


Че изпепелявам нашите стихове,
когато някой друг
влезе в моите.


Защо имам чувство за чувства,
които отдавна и насила
изгорихме на клада?


Защо просто не ми простиш,
че си ме обичал
и че не можеш
да
ме забравиш?



ПЪТЕПИСИТЕ НА ДУШАТА МИ
Надя Костова

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Представена публикация

Въпреки, че първият ден от Новата година е просто следващият ден от календара, ние сме го натоварили с важната задача рязко да разграничи дв...