понеделник, 17 октомври 2016 г.

ПИША ТИ ПИСМО

Пиша ти писмо.
По-лесно е, отколкото да ти го кажа.

Останах дълго зад вратата, която ти затръшна.
Така и не се опитах да я отворя.
Мисля, че чаках да се върнеш - исках да ме намериш там, където ме беше оставил. Страхувах се, че ако изляза, може да се изгубим завинаги.

Мина толкова време, че вече дори аз съм забравила къде съм и защо.
В тишината на дългото чакане наскоро започнах да различавам далечни, смътно познати звуци. Днес някои от тях бяха толкова близо, че успях да ги разпозная. Бяха звуците на капки дъжд - толкова отдавна не беше валяло! И знаеш ли, може би утре ще се опитам да открехна вратата. А след още ден дори ще изляза под дъжда. После ще чакам слънцето, за да ми направи дъга.

Пиша ти, защото искам да знаеш, че ще оставя вратата отворена. И че ако не ме намериш когато се върнеш, значи съм си спомнила как се лети.

ПЪТЕПИСИТЕ НА ДУШАТА МИ
Надя Костова

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Представена публикация

Въпреки, че първият ден от Новата година е просто следващият ден от календара, ние сме го натоварили с важната задача рязко да разграничи дв...