четвъртък, 27 октомври 2016 г.

НЕ ПОМНЯ

Не помня - забравих как ти ме обичаше
Помня само как аз си останах момичето,
дето влезе във теб през очите ти
и повече не потърси изхода.
Не помня - забравих как ти ми говореше.
Помня само как запалих от думите огън,
хвърлих в него душата си - също и твоята,
и през ум не ми мина да се пазя от болката.
Не помня - забравих как ти ме докосваше.
Помня само как исках още и още
от онези безкрайни безпаметни нощи.
По жарта ти пристъпвах - дръзка и боса.
Не помня.
Забравих.
Не искам да зная.
Няма нужда от отговори
щом няма въпроси.
Оказа се толкова лесно.
И просто.


ПЪТЕПИСИТЕ НА ДУШАТА МИ
Надя Костова


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Представена публикация

Въпреки, че първият ден от Новата година е просто следващият ден от календара, ние сме го натоварили с важната задача рязко да разграничи дв...